PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=123697}

Za wszelką cenę

Million Dollar Baby
7,8 275 532
oceny
7,8 10 1 275532
7,9 35
ocen krytyków
Za wszelką cenę
powrót do forum filmu Za wszelką cenę

Wyśmienicie, 9/10

ocenił(a) film na 9

Na początku myślałem, że to kolejny, trochę nudny film bokserski o przełamywaniu słabości. Jednak później okazało się, że opowiada o czymś całkowicie innym. Może i wystawiłbym 10, ale wygrywanie KAŻDEJ walki przez nokaut, większość w 1 rundzie to historyjka lekko naciągana. Druga sprawa to przegrana ostatnia walka. Nie znam się specjalnie na boksie, ale czy uderzenie po końcu rundy nie powinno dyskwalifikować Niemki? Czy za spowodowanie trwałego uszczerbku na zdrowiu nie powinna ponieść żadnych konsekwencji?

ocenił(a) film na 9
AgentB

Zgadzam się świetny film , zostałem pozytywnie zaskoczony bo myślałem ze to kolejny film który zakończy się happy endem ale Clint poszedł w innym kierunku i oprócz wielkiej woli walki i dążenia do sukcesu pokazał też dramat głównej bohaterki.

ocenił(a) film na 10
AgentB

Też nie znam się na boksie, ale jeśli chodzi o konsekwencje to po prostu nie ma o tym żadnej wzmianki. Nawet jeśli ją zdyskwalifikowali (niemke) to na pewno nie dali mistrzostwa Maggie, a w dalszej części filmu mało ważne jest co sie stało z niemką.

ocenił(a) film na 10
AgentB

A jeśli chodzi o jej wygrane, film jest z założenia o mistrzu, poza tym pierwsze walki miała z słabszymi. Tyson też miał mało okazji do porażek http://www.michaeltyson.com/career-record.html

ocenił(a) film na 6
AgentB

rzeczywiście, film jest świetny. Pokazuje trudną walkę i ostateczne zwycięstwo. Ale śmierć nigdy nie jest rozwiązaniem. Sam się zastanawiam co zrobiłbym w takiej sytuacji... Ale zabójstwo? Nie wiadomo jak potoczyłyby się losy Maggie... Tego nikt nie może być pewien. Równie dobrze mogła znów odzyskać radość życia. Eastwood wybrał wbrew pozorom najprostsze rozwiązanie, wymagające najmniej wysiłku zarówno Frankie jak i Maggie.